12
May/11
ZOMG

I am blogging here after exactly 1 year! Well, so much has happened that I don’t know from where to begin :think:I think I will update slowly about everything that is going on in my life because frankly, I don’t think anyone gives a damn! I was reminded about the site on facebook by some old friends and it was then that I realized that the domain name had expired and I panicked! Even though I have not visited my own website in months (1year :mum: ) I just do not want to lose it! I was scared that I lost the domain name but I have managed to renew it and I am gonna transfer it to godaddy.com now.

Anyway I want to write all about my life but the things that are happening in it are kinda overwhelming so I am gonna save them for later. I just want to post here for the sake of it because the last entry was made in May 2010 and that kinda makes me sad  :sigh:

I have upgraded wordpress and some plugins and I am sure there must be some errors somewhere on this site that I have not been able to catch. The users online plugin is giving me trouble and some of the plugins are causing my css and xhtml to not validate. I am going to try to fix all the problems soon. I want to get back to blogging…I miss it!

Bleh..to cut the long story short: I am now in the US (although not right now…)! I am a graduate student and busy studying and working part time. My life has changed a lot and there is just too much going on and I guess I have been super busy in the last one year. There are other things going on too..in the personal life and again, I don’t know from where to begin. I broke up with my boyfriend of like..so many years and obviously it was not easy but I am doing fine now. It all seems okay now and a lot of water has passed under the bridge. Right now I am on my summer vacations after the end of second semester and I am in India!! I am relatively free and so relaxed! I am enjoying the vacations as I know I have to study hard once I go back to the states in June. I have to write a license exam to be able to work in the US and that will need a lot of hard work!

Last semester we were asked to write a journal on the school website every week and we all did it because it was to be graded but I kinda sorta started enjoying it and I missed blogging on my site! I missed the time when I used to blog every few days and read other people’s blogs. I realized that its kind of therapeutic for me to pour in all my thoughts in one place and reflect on what happens in my daily life. I decided I would go back to blogging once the semester ended and we no longer had to write a journal.

Well, for now I will fix things around the site, update a few pages and put some new ones. I was working hard on the website before I got super busy and left everything unfinished. Luckily, I have saved all the old files and pages and can start working on them whenever I like. I hope I can keep up with this blogging now. I am gonna blog more later…just so confused what all to include in this one entry after 1 long year!

P.S:  I am super excited for something right now…I don’t wanna reveal it but pray that all goes well!

JESSIEKristinpenda

  1. DeViL on May 13th, 2011 at 8:50 pm

    Hey, :hi:
    Good to see you back in the game. :P By the way i am still using your hosting account XD hope you Don mind. :whoa:

    Nav

  2. Kanu on May 17th, 2011 at 11:26 am

    :hi: lol…thanks :P and no, I don’t mind :roll:

  3. Aneka on June 3rd, 2011 at 1:24 pm

    Hi! Welcome back. :) But I hope your next update will not be in May 2012! :lmao:

  4. Flor on June 6th, 2011 at 4:47 am

    hola :P :devil:

  5. Kanu on June 6th, 2011 at 10:35 am

    haha I hope so too @ Aneka :P bit busy these days though…will update soon!

  6. Mel on June 16th, 2011 at 12:46 am

    Glad to have you back :) I still have you as an affiliate to my site ;0 XD

  7. Joanna on September 1st, 2011 at 11:48 pm

    Good to have you back; the kawaii web has missed you! ^___^

    I hope that what you’re currently really excited about will happen just as you hope.
    Take care, and keep us updated!
    xx Joanna

  8. Shikha on November 2nd, 2011 at 12:35 pm

    We should both restart blogging! :)

  9. Matthew on January 10th, 2012 at 12:00 am

    Hey Kanu – remember me?! We used to talk on MSN a lot between 2004-2006 (or somewhere there abouts).

    I was just reminiscing and tried your site – and it’s still here :P

  10. Kanu on February 10th, 2012 at 5:24 am

    OMG Yeah Matt I remember! How are you? Where have you been…do you have a website? I guess I have not been on msn in ages…wow its great to know you still remember me and the website although its kinda dead :P

  11. JESSIE on February 21st, 2012 at 9:21 am

    :P

  12. JESSIE on February 21st, 2012 at 9:22 am

    :wtf: :mad: :lol: :arg: :argh: i hate you f

  13. Kanu on February 21st, 2012 at 11:00 am

    lol what the heck XD

  14. Kristin on June 7th, 2012 at 7:34 pm

    XD :lol:

  15. Maria on July 30th, 2012 at 10:38 am

    Hello! I love those girl emoticons! They’re my favorite! But I don’t know how to use them! :cry:
    I would like to use in Deviant Art chat and I promise I will credit you every time I use your stuff but please tell me how can I do? :cry:

  16. penda on July 8th, 2013 at 10:40 pm

    Hi! Welcome back! I’m happy for you getting to the states! I hope you pass that exam and get what you want <3 hope to hear from you more :))



:) :( ^_^ :P :wtf: :mad: :lol: :sweat: :-| :D XD :hi: ;) <3 :whoa: :sleepy: :omg: :cry: more »



Stats
  • Total Stats
    • 13 Posts
    • 138 Comments
Monitor link

CSS . XHTML

Who's Online
  • 0 Members.
  • 1 Guest.